wtorek, 23 stycznia 2018

Wspomaganie potencji tylko z Permen


Nie masz  ochoty i sił na seks? Jesteś zdesperowany i widzisz tylko jedno rozwiązanie- niebieska pigułka lub jej tańsze odpowiedniki? Nie podejmuj tak ryzykownej decyzji! Zacznij od prostszego i tańszego sposobu na zwiększenie potencji! Przeczytaj dalej i dowiedz się, co może zmienić Twoje ‘życie’!
Permen Go! odmieni Twoje nastawienie, a sprawy łóżkowe nabiorą ‘nowego smaku’




Potencja to coraz częstszy problem, pojawiający się już w młodym wieku. Jest ona spowodowana przede wszystkim stresem, który towarzyszy nam w życiu codziennym. Siedzący tryb życia i niezdrowa dieta, to decydujące przyczyny powstałego, może i narastającego już problemu. Powodów impotencji możesz także doszukać się w poważnych schorzeniach, które po konsultacji z lekarzem musisz wyleczyć, aby odzyskać seksualny wigor. Do poprawy  życia seksualnego czasem wystarczą Ci proste środki: zdrowa dieta, rzucenie palenia, ograniczenie bądź wyeliminowanie spożywanego alkoholu, czy też zwiększenie aktywności fizycznej. Problemy z erekcją dotykają częściej mężczyzn borykających się z nadmierną masą ciała, cukrzycą i nadciśnieniem tętniczym. Wykazano również związek między nieprawidłowym profilem lipidowym a częstszym występowaniem zaburzeń erekcji. Chcesz cieszyć się zdrowiem seksualnym? Wystarczy właściwie się odżywiać, nie palić i nie zapomnij o odpowiedniej suplementacji!

Permen Go !

Dieta na potencję - dla ułatwienia przygotowałem spis 7 składników, które odpowiednio Cię nakierują i chętnie pogłębisz dalej tą wiedzę😊

  • Awokado

Wykazano związek między nieprawidłowym profilem lipidowym krwi a częstszym występowaniem zaburzeń erekcji. Awokado zawiera jednonienasycone kwasy tłuszczowe, więc podwyższa stężenie dobrego cholesterolu HDL we krwi, a obniża stężenie złego LDL. Owoc ten był używany jako afrodyzjak już przez Azteków (po aztecku awokado oznacza jądro). Awokado możesz wykorzystać na wiele sposobów, np. dodając do sałatek lub jako smarowidło pieczywa. Pożądane jednonienasycone kwasy tłuszczowe znajdziesz również w oliwie z oliwek. 

  • Łosoś

Choroby układu krążenia mogą wpłynąć na obniżenie sprawności seksualnej. Dlatego warto zadbać o profilaktykę i w „diecie na zwiększenie potencji” ograniczyć do minimum tłuszcze pochodzenia zwierzęcego (tłuste produkty mleczne, tłuste mięso, smalec, masło). Zamiast nich stosuj tłuszcze roślinne, m.in. oliwę z oliwek, olej rzepakowy, orzechy i nasiona. Warto też pomyśleć o tłuszczu pochodzącym z ryb. Zaleca się jedzenie minimum dwa razy w tygodniu tłustych ryb morskich, np. łososia, najlepiej w postaci pieczonej, gotowanej na parze lub grillowanej bez dodatku tłuszczu.

  • Ostrygi

Ostrygi są najbogatszym źródłem cynku w diecie. A, jak dowodzą badania, ten minerał przyczynia się do utrzymania prawidłowego stężenia testosteronu we krwi. Niedobory cynku u mężczyzn przyczyniają się więc do impotencji. Cynk obniża także napięcie nerwowe, co pozytywnie wpływa na zdrowie. Jeśli nie lubisz lub nie możesz jeść ostryg, cynk znajdziesz też w roślinach suchych strączkowych, pestkach dyni, pełnoziarnistych produktach zbożowych oraz w orzechach.

  • Przyprawy

Zaburzenia potencji występują częściej u panów, u których występuje nadciśnienie. Dlatego należy ograniczyć spożycie soli do 5g/ dobę (czyli 1 łyżeczki). Ale nie znaczy to, że przyrządzane posiłki w „diecie na zwiększenie potencji” mają być bez smaku. Szczególnie warto wykorzystać zioła i przyprawy, które poprawiają ukrwienie narządów miednicy mniejszej, tym samym zwiększając doznania seksualne. Pikanterii w sypialni doda imbir, a także papryczka chilli, która nie tylko zwiększa ukrwienie, ale dzięki zawartości kapsaicyny odpowiada też za wydzielanie endorfin odpowiadających za dobry humor.

  • Owoce

Owoce są niskokaloryczną, bogatą w antyoksydanty, a więc zdrową przekąską. Im więcej antyoksydantów, tym zdrowszy układ krążenia i mniejsze ryzyko zaburzeń potencji. Warto zwrócić uwagę na banany, które dostarczają regulującego ciśnienie krwi potasu. Ponadto banany dostarczają również bromelain, pozytywnie wpływających na erekcję. Związek ten znajduje się także w ananasie.

  • Warzywa

Codziennie w diecie powinny znaleźć się warzywa, szczególnie surowe, bo mają wyższą zawartość antyoksydantów oraz podnoszą tylko nieznacznie poziom glukozy we krwi. Duże znaczenie w „diecie na potencję” mają korzeń pietruszki i seler, które zawierają apiol, związek chemiczny zwiększający ochotę na seks. Znaczącą rolę odgrywają także pomidory, które bogate są w witaminę C (antyoksydant) oraz likopen, który chroni przed nowotworem prostaty. 

  • Pełnoziarniste produkty zbożowe

Wybieraj produkty zbożowe o wysokiej zawartości błonnika pokarmowego. Pełnoziarniste pieczywo, grube kasze, ciemny ryż, naturalne płatki zbożowe nie powodują dużego wzrostu glukozy we krwi. Ponadto zamiast trzech solidnych porcji w ciągu dnia, podziel jedzenie na pięć mniejszych posiłków. Dzięki temu zapanujesz nad nagłymi skokami poziomu cukru we krwi, a co za tym idzie, ograniczysz apetyt. 
Permen Go !


Poza dietą i poprawą aktywności, ważną rolę przy problemach z erekcją odgrywa odpowiednia suplementacja. Jak wiadomo, suplementów na rynku są tysiące, jednak to czy są skuteczne, zależy od jakości i opinii testujących. Według rankingu skuteczności Permen Go jest nr 1 w PolscePermen Go! – dla szybkiego efektu. Kompozycja wysokiej jakości składników roślinnych, wspomagających naturalny proces wywołania erekcji (dzięki zawartości ekstraktu z korzenia żeń-szenia Panax ginseng) oraz zwiększonej ilości L-argininy. 

Po więcej informacji zapraszam na http://www.permen.pl




Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP